dimarts, 7 d’octubre del 2014

Creativitat, segon quart de vida



Sí, ja en van 26 i realment em sento començant una nova etapa. És com si els primers 25 haguessin servit per buscar què volia fer amb la meva vida i ara vingués el “com fer-ho, i fer-ho”. Casualitat o no, la nit abans del meu aniversari se’m van acabar les pàgines de la llibreta que m’ha acompanyat últimament. I en comptes de comprar-me’n una altra, me l’he fet jo! Pel dia 30 hi havia organitzat un taller d’enquadernació de llibres (bookbinding) i després de gairebé nou hores d’esforços i dedicació, estic súper orgullosa del meu nou diari i és súper bonic i preciós i em sento que “me l’he fet jo amb les meves mans el dia que entrava en el meu segon quart de vida”. I tot plegat és molt especial!


Celebrant per celebrar, el dia 29 feia un mes la majoria dels Mature Students som aquí. Així que el 30 al vespre vam anar a un pub a beneir-ho una mica tot! Mitja hora llarga caminant entre camps i boscos sota la lluna, cantant, ballant i en silenci. Van ser unes birres molt xules i molt autèntiques! A quarts de dotze, la tornada va ser especial; mig perduts, mig riallers, mig sincers amb nosaltres mateixos.

Avui em sap greu no explicar gaire res. Tinc moltíssimes coses a compartir, però crec que encara les vull pensar una mica més. I els dos paràgrafs anteriors fa una setmana que volen ser llegits, així que tampoc els volia fer esperar més.

1 comentari: